Vanliga frågor
Jag verkar inte ha fått min faktura?
Svea administrerar all vår betalning och deras fakturor skickas per mejl. Har du inte mottagit din faktura kan du gå in på Sveas hemsida eller ladda ner deras app för att se din faktura där.
Hur vet jag att min order gått igenom?
När din order gått igenom så får du en orderbekräftelse skickad till den mejladress du angett i order. Har du inte fått ett mejl inom 1-2 timmar så mejla oss på info@kappratt.se eller ring oss på 08-58 00 96 00.
Kan jag stoppa min order om något blivit fel?
Om något blivit fel i din order ber vi dig att kontakta oss så snart som möjligt antingen via mejl eller telefon, då vi har en snabb orderhantering. På order som redan packats har vi ingen möjlighet att göra ändringar.
Kan jag beställa från utlandet?
Nej, vi hanterar endast leveranser inom Sverige. Men detta kommer ändras över tid.
Mitt paket har inte kommit fram?
Normalt är vår leveranstid 1-3 vardagar. Skulle ditt paket inte ha dykt upp inom den tiden så kan du söka på ditt paket via det kollinummer du fått mejlat till dig i leveransbekräftelsen, på Postnords hemsida. Det går också bra att mejla eller ringa vår kundservice så hjälper vi till.
Vilka betalsätt erbjuder ni?
Vi använder oss av Svea som betallösning. De erbjuder:
- Kortbetalning
- Direktbetalning
- Swish
- Kostnadsfri faktura
- Delbetalning
Vi erbjuder även:
- E-faktura till företag, myndighet och kommun (Peppol)
- Swish
- Förskottsbetalning via Bankgiro