VANLIGA FRÅGOR
Svea administrerar all vår betalning och deras fakturor skickas per mejl. Har du inte mottagit din faktura kan du gå in på Sveas hemsida eller ladda ner deras app för att se din faktura där.
När din order gått igenom så får du en orderbekräftelse skickad till den mejladress du angett i order. Har du inte fått ett mejl inom 1-2 timmar så mejla oss på info@kappratt.se eller ringa oss på 08-58 00 96 00
Om något blivit fel i din order så ber vi dig att kontakta oss så snart som möjligt antingen via mejl eller telefon, då vi har en snabb orderhantering. På order som redan packats har vi ingen möjlighet att göra ändringar.
Nej, vi hanterar endast leveranser inom Sverige. Men detta kommer ändras över tid.
Normalt är vår leveranstid 1-3 vardagar. Skulle ditt paket inte ha dykt upp inom den tiden så kan du söka på ditt paket via det kollinummer du fått mejlat till dig i leveransbekräftelsen, på Postnords hemsida. Det går också bra att mejla eller ringa vår kundservice så hjälper vi till.
Vi använder oss av Svea som betallösning. De erbjuder betalning med kort, direkt betalning, Swish, kostnadsfri faktura och delbetalning. Vi erbjuder även e-faktura till företag, myndighet och kommun (Peppol).
Vi erbjuder även SWISH och förskottsbetalning via Bankgiro. Kontakta oss för mer information på 08-58 00 96 00